هفته چهارم لیگ برتر فوتبال/ ملوان 2 – پرسپولیس 1

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال/ ملوان 2 – پرسپولیس 1

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال/ ملوان 2 – پرسپولیس 1

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) با نتیجه دو بر یک، بازی را به ملوان واگذار کرد.

 دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به پیر‌وزی رسید. گل پرسپولیس توسط رضا نوروزی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل‌های ملوان نیز توسط مهرداد اولادی و محسن یوسفی وارد دروازه نیلسون شد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون جونیور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، احمد نورالهی (از دقیقه 46 محمد نوری)، مهرداد کفشگری (از دقیقه 30 رضا حقیقی)، میثم حسینی، مهدی طارمی ( از دقیقه 61 محمد عباس‌زاده)، امید عالیشاه و رضا نوروزی.

سرمربی: علی دایی

 ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، علیرضا رمضانی (از دقیقه 81 محمد دارابی)، نیما دلاوری، احمد آهی، حسن جعفری، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، محسن یوسفی، محمدهادی یعقوبی (از دقیقه 70 عزیز معبودی)، مهرداد اولادی و سیدجلال رافخایی (از دقیقه 91 محمد حسین کنعانی).

سرمربی: نصرت الله ایراندوست

در دقیقه 7 این مسابقه ضربه کاشته ملوانی‌ها در داخل محوطه جریمه به مهرداد اولادی رسید و او هم با یک ضربه زمینی دروازه‌ پرسپولیس را باز کرد و گل اول ملوان را به ثمر رساند. این اولین گل ملوان در لیگ چهاردهم بود.

در دقیقه 17 ضربه کاشته ارسالی در محوطه جریمه میزبان، توپ با دست مدافع ملوان مهار شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. رضا نوروزی ضربه پنالتی را به زیبایی وارد دروازه ملوان کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

پس از تساوی، بازی در میانه میدان در جریان بود و دو تیم در شرایط بد آب و هوایی بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

علی دایی در دقیقه 30 مهرداد کفشگری را به دلیل مصدومیت از زمین خارج کرد و رضا حقیقی به جای او در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

حسین زرگر داور مسابقه در دقیقه 31 به بازیکنان استراحت داد تا بازیکنان آب بنوشند. این وقفه در بازی بعد از جام جهانی جز قوانین فوتبال در آمد.

محسن یوسفی در دقیقه 44 در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که او هم با یک ضربه شوت، گل دوم ملوان را به ثمر رساند. نیمه اول این بازی با نتیجه دو بر یک خاتمه یافت و بازیکنان به رختکن رفتند.

پرسپولیس در نیمه دوم بارها و بارها روی دروازه ملوان حمله‌ور شد اما گویا دروازه ملوانان طلسم شده بود.

 

در دقیقه 87 محمدرضا خانزاده از دو قدمی توپ را به تیرک دروازه ملوان کوبید. حسین زرگر داور این بازی 6 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که پس از پایان وقت قانونی و وقت‌های اضافه تیم پرسپولیس این دیدار را با نتیجه دو بر یک به میزبان واگذار کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:36 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]